Tuesday, December 30, 2008
1:20 AM ● a LOVE story

kalau ikut tahun Hijrah, hari ni dh 2 Muharam kan?
xsangke, kejap aje mase ni berlalu
hari ni genap lah sudah, 3tahun dh berlalu
3tahun dh aku xjumpe diorunk, skadar dpt tgk kt gambar aje
3tahun dh aku xdgr suare diorunk, smpi aku dh nk tlupe mcm mne suare diorunk
3tahun dh aku xmkn smeja dgn dirounk, skrg asyk mkn kt meja kecik kt dpr tu je
3tahun dh aku xgelak2 dgn diorunk, skrg asyk gelak sorg2 aje
3tahun dh aku rse sunyi aje rumah ni, skrg tinggal 3org je kt rumah ni
3tahun dh aku xdpt nk bgadoh dgn diorunk, skrg asyk gadoh dgn kawan2 aje
3tahun dh aku xdpt nk tgk org bgayut gne telefon rmh, skrg telefon rmh pn mcm dh xde gune je
3tahun dh aku xtgk movie kt bilik blkg, smpi tv kt bilik blkg tu dh kne bwk lari g bilik aku
3tahun dh aku rse bilik2 kt ats tu kosong xde org, skrg bilik2 tu penuh time ade kenduri aje
3tahun dh aku xkene marah ngan diorunk, skrg asyk kne marah dgn cikgu kt skolah aje
3tahun dh aku xblk klang ramai2, skrg slalunye asyk ber3 ajee
3tahun dh aku kalau blk klang, skrg sunyi aje rmh mkngah dh xde ramai org
3tahun dh aku smbut raye, skrg ambk gmbr raye ber4 aje, tahun ni dh ber5
kalau lah diorunk ade lg................
to Intan. Maszwin, Maszmin, Syafarin Hanni, Syafinasz, ade org rindu sgt kt korunk! (;
-al fatihah-

Labels: , , , , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.