Tuesday, February 24, 2009
6:26 PM ● LOVE is CINTA

LOVE, for me
its like the wind
cannot be seen
but it can always be felt

cinta sejati, cinta monyet, cinta pandang pertama, cinta sms, putus cinta,
memang banyak jenis cinta yg boleh diklasifikasikan
kali ini, aku nk tegaskan pada 5 jenis cinta yg aku sebut di atas

cinta sejati, true love
cinta sedemikian adalah cinta yg semua orang mahukan, harapkan
persoalannya, adakah cinta sejati benar2 wujud di zaman moden ini?
jikalau benar, berikan aku bukti dan contoh

cinta monyet, memang ini yg sering dihadapi oleh kita sekarang
cinta suka2/main2, memang sepatutnya dielakkan sama sekali
pernah lihat orang membunuh diri kerana cinta?

cinta pandang pertama,
ini yang aku selalu impikan, aku suka dengan konsep cinta seperti ini
melihat kesungguhan seseorang yg jatuh cinta dengan seseorang,
tatkala kali pertama dia melihat si jantung hati, aku sanjung
aku harap aku akan punya peluang utk jatuh cinta pandang pertama

cinta sms, cinta yg berputik di hujung jari
tekan tekan tekan tekan tekan tekan tekan dan terus bercintan!
ramai di kalangan kawan2 aku sendiri yg jatuh cinta melalui konsep ini

putus cinta......
3pasangan terbaik di kalangan kawan2 aku telah terputus tahun ini
seorang rakan sanggup utk merampas kekasih kawan baiknya sendiri
kawan makan kawan, alangkah INDAHnya

akhir kalam, adalah lebih baik utk kita bercinta dengan diri sendiri,
di samping bercinta dengan keluarga yg tercinta
serta tidak lupa akan cinta kepada Rasul junjungan kita
dan paling utama, cinta kepada Nya yg Maha Kuasa
yg telah menciptakan kita
dan memberi peluang kpd kita hidup di duniaNya yg sementara

Labels: , , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.