Thursday, February 26, 2009
2:57 PM ● SILENT CLASS

kau orang pernah tonton 'SILENT LIBRARY'?
kalau tak pernah, sila search di youtube, dan tengok sendiri

aku aplikasi kan permainan SILENT LIBRARY ni di sekolah,
bermula sejak aku mempertontonkan video rancangan ni
kat kawan2 Cina aku di sekolah, sewaktu GREEN SHOWER EXPO baru2 ni
sejak dari itu, kelas aku sudah mula teruja dgn konsep permainan ini

hari ini pula, disebabkan 4 masa terakhir sesi persekolahan aku tidak punya guru yg mengajar
aku dan kawan2 Melayu dan India bermain permainan ini di dlm kelas,
dgn diisi pelbagai jenis cara penyeksaan, bermula dgn TWO FINGERS STRIKE,
di mana seorang itu akan dibedil dgn pukulan 2jari di bahagian tgn oleh semua pemain
kesemua pemain hari ini terdiri dari 8+1org, yg nama mereka akn disebut sepanjang penulisan
Asiff? (xigt) menjadi insan kurang bernasib baik yg pertama utk hari ini
dan seterusnya, adegan kedua adalah SIDE BURN PULL,
di mana Khawa yg ber side burn tebal, menjadi mangsa seterusnya
ketiga, penyeksaan TICKLE TO DEATH, dikenakan kpd Wafiy sehingga dia diserang cramp
selepas itu, Kero terkena lagi, kali ini EAR STRIKE atau JENTIK TELINGA, di praktikkan
aku menjadi mangsa ke enam, dengan penyeksaan ONE FINGER STRIKE TO HEAD,
di mana tapak tangan anda diletakkan di muka seseorang
dnn jari tgh ditarik dn dilepaskan tepat ke arah dahi
ke enam, DUCK WALK AROUND THE CLASS, terkena pada Wafiy sekali lagi
Famy, turut terkena, dgn penyeksaan 10TIME AROUND THE WORLD,
dia perlu berpusing sebanyak sepuluh kali dlm keadaan dahi diletakkn pada tangkal penyodok,
dan berpusing dlm bulatan dlm keadaan kepala tetap di tangkal penyodok,
dn diminta utk balik ke tempat duduk dlm keadaan terhuyung hayang kerana pening
selepas itu, WATER-THRU-NOSE, yg kurang bernasib baik kali ini ialah Sareth,
dia perlu menghirup air menggunakan hidung
sekali lagi aku terkena, STRIKE ON FOREHEAD, atau JENTIK DI DAHI
kenapa perkara yg membabit kan kepala terkena pada aku?
dan terakhir, WHACK ON BUTT, dgn menggunakan penyapu
buntut Famy menjadi mangsa kekejaman terakhir utk hari ini
Aizad, satu2nya insan yang terlepas dari apa2 penyeksaan
sungguh bernasib baik......

sekian, sekadar utk berkongsi
tamat, SILENT CLASS 26February 2009

*kau orang juga, cubalah main di sekolah masing2

Labels: , , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.