Monday, April 20, 2009
8:07 PM ● story akn di update

wah! dah lama rasanya aku xupdate blog aku ni
maybe dlm beberapa hari lagi aku akn update
skrg amat kemalasan utk on9, sibuk tgk movie aja
ckp pasal movie, bg sesiapa yg dpt jumpa any website yg ada host CROW ZERO 2
sila inform kat aku yaa, terima kasih :)
kembali kepada hal update blog, lepas ni aku nk cuba menulis dlm Bahasa Inggeris pulak
mencuba itu tidak salah bukan? dlm usaha utk memantapkan English aku
psst! aku tidak support PPSMI, Pengajaran dan Pembelajaran Sains & Matematik dlm Inggeris
dulu, aku amat minat dgn Sains dan Math, tp sejak masuk ke sekolah menengah
dan pengajaran S&M ni dlm bahasa Inggeris, aku mula hilang minat
sebab? jgn tanya kenapa sebab aku sendiri tak tau kenapa, hahahha XD
btw, ini list ceritera yg aku akn kongsi dgn kauorang dlm masa terdekat ni
  1. Earth Hour 2009
  2. FreeFormulaOne
  3. KAWAN atau LAWAN
  4. Sekolah Serupa Tak Sekolah
  5. Pertandingan Choir
  6. International Understanding Evening

Labels: , , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.