Wednesday, June 10, 2009
10:57 PM ● S&S FreeFormulaOne

Short&Simple - FreeFormulaOne ;
aku dipilih utk mewakili sekolah dlm satu lawatan anjuran PETRONAS
yg memberi aku peluang utk menonton F1 secara percuma di Sepang
tp aku dpt menonton hari qualifying je, race day org lain yg dpt
still, aku rasa cukup bertuah dn xmerugikan
sebab tiket yg aku dpt tu berharga rm1800, gilaaaa!
aku rasa harga tu langsung xberbaloi dgn apa yg kita dpt kt sana
fikir, jentera F1 tu hnya kelihatan dpn mata kita sekilas pandang je
dan kepuasan apa yg kita dpt? selain telinga yang bingit dan panas terik
aku difahamkn, tiket utk duduk bwh pokok kt ats bukit pn rm800
bg aku, rm800 tu dh boleh aku belanja sakan! haha
kt sni aku berkenalan dgn beberapa rakan baru, tp semuanya dari negeri yg sama
aku jumpa dgn sorang ahmoi chantek ni, tp aku lupa plk apa nama dia
dr Pantai Remis, dn hari tu time pertandingan choir pn aku jumpa dgn dia lg :)
esoknya, lepas sehari dkt Sepang, kitorang dibawa ke KLCC
kitorang dibawa ke jambatan kt tgh2 KLCC tu, apa nama dia, aku lupa jgk
lif utk bwk kitorang naik ke atas tu, gilaaa laju! sekejap je dh kt tingkat 37
dlm masa kurang 5saat, telinga pn bingit dan kebas, hebat itu lif!
habis lepak kt ats tu, kitorang dpt jalan2 kt Suria KLCC dlm sejam dua cmtu
psst, aku ada buat hal masa trip ni, aku kena 'cop' dgn pegawai PPD Manjung
dh la hari nk pegi tu aku dtg lambat, time dkt RnR pn aku last naik bas
ptg nya kt Sepang, aku dgn Hafiz paling lambat sampai kt bas
mana xnya, gadis2 litar bersepah, comel semuanya! haha
pegawai tu cakap, aku punca drag si Hafiz jd lambat sekali
then dia ugut aku, esk kalau aku lmbt lagi, dia nk ikat aku kt KLCC
sekian, utk S&S FreeFormulaOne

Labels: , , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.