Wednesday, June 10, 2009
11:45 PM ● S&S Hari Bertemu Artist

Short&Simple - Hari Bertemu Artis
sempena Karnival Jom Heboh yg akn diadakan di Lumut, Perak
pekan Sitiawan ni didatangi dgn makhluk2 yg bernama 'artis'
menyebabkn semua penduduk pekan keluar menuju Padang Astaka
utk berjumpa makhluk 'artis' kesayangan mereka
aku xpaham lg pelik bin ajaib, apa bagusnya artis ni?
artis yg ada ptg tu mcm Kefli, Aidit, Que Haidar, Wahid dll
aku sbnrnya xberminat dgn benda2 ni, tp kawan2 aku ajk usha
soo aku pn ikut je lah, tlg ambk gmbr artis2 tu
erm, xbyk aku nk cerita pn pasal hal ni, sebab mcm boring je
selain artis2 tu main bola pakai kain, artis2 perempuan yg hot
dh, itu je yg aku rasa menarik
ouh satu lagi, kt sni Ayip buat hal, ciplak selipar Aidit Marcello
hahaha slumber je Ayip, yg si Aidit tu plk gelabah cari selipar dia
ye lah kn, Croc original kot, mau dkt rm200 harga dia
Ayip xpulangkn , dia simpan buat harta, buat tmbh koleksi dosa :)

Labels: ,


xxxxxx

.live life to the fullest.