Thursday, June 11, 2009
2:17 PM ● S&S Hari Pergi Tuisyen

Short&Simple - Hari Pergi Tuisyen
atau sebenarnya Hari Ponteng Tuisyen
aku Khawa Aizad Kero xpergi tuisyen, sebab nk buat study group
waktu ni tgh minggu exam, esknya ada paper chemistry
kononnya, pergi McDonald ni nk study, tp last2 sembang je lebih
semua Kero punya pasal! dia lah yg start buat lawak
lepas tu, terus xjd study, gelak je lebih
dah penat gelak, perut pn jadi lapar, n disebabkn aku anti-McDonald
kitorang xmakan kt sini, tukar port pergi Nasi Ayam Mama
lepas makan, si Aizad gelabah nk pergi gunting rambut
katanya mak dia yg suruh gunting, anak mendengar kata konon
dah lah mak xkasi pergi masjid! hahaha :D
lepas gunting rambut, kitorang pn bercadang lah nk sambung study
tp xtau nk study dekat mana, pening kepala pusing nk fikir
last2 dpt akal, kita study kt rumah Tina lah, ada PS3! hehe
Ijat, adk Tina ada kt rumah, soo kitorang pn gerak lah ke rumah Tina
time ni, Tina belum blk tuisyen lg, lepak dgn Ijat je dulu
layan punya layan Guitar Hero, xsedar jam dh pukul berapa
lepas dh penat main, baru terigt nk blk rumah
hari ni, funny incidents, sebelum pergi rumah Tina, time kt traffic light
Aizad lah, ajk keluar kereta ambk gmbr dpn kereta
aku pn semangat, laju je keluar, tp yg si Aizad
dia acah mcm nk keluar tp masuk blk, dah tu pergi kunci pintu aku
aku segan punya hal, terus je nk terjun masuk ikut tingkap
tp kepala aku tersangkut, langgar bumbung kereta, bunyi DEBUK!
apa lg, Khawa Aizad Kero pn tergelak gilaa sakan aa, macam apaa je
dah laa kereta kt blkg tu ada ahmoi chantek, segan je aku
lepas masuk, kene lah sekeh sorang2 tu, haha :D

Labels: , , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.