Wednesday, June 10, 2009
11:30 PM ● S&S International Understandig Evening

Short&Simple - International Understanding Evening
hahaha hari terindah, dapat menari dgn Kristie :)
ahmoi chantek ni adalah idaman semua pujangga sekolah
xkira Melayu, Cina, India; memang semua pn suka dia
Kristie ni kawan alu dr sekolah rendah, dia baik sporting friendly
tp paling penting, dia xracist! haha
sesetengah pelajar kt sekolah aku bersifat racist, aku selalu terkena
dgn apek2 yg pantang nampak aku bercakap dgn ahmoi
nnt mesti diorang datang cucuk jarum, cakap bahasa Cina
aku xpaham, aku mengaku kalah, aku yg blah, malas cari pasal
tp tu xpenting, yg penting, petang IU ni aku buat diorang semua berbulu
hahahaha joget joget, gelak gelak, suka suka, gembira gembira :D
sekolah aku mmg ramai ahmoi chantek, n sampai sekarang
aku ada crush kt sorang ahmoi ni, tp dia dh berpunya
IU Evening ni khas utk Interactor sahaja, pelajar2 yg bukan ahli Interact Club
xdibenarkan utk turut serta, kesian diorang
IU Evening ni jgk combine dgn Interact Club dr SMK Methodist Ayer Tawar
waahh! bertambah lah ramai ahmoi2 chantek yg ada kt sekolah aku hari tu
budak2 Melayu dlm kelab ni ada 10 orang je, drpd 1lebih orang
yang lain semua bangsa lain, aku bangga dgn diri aku! haha
event dr pukul 4ptg sampai 9malam, memang meriah
tp rugi, aku baru join Interact Club tahun ni, xdpt nk join lg tahun dpn
hujung tahun ada lagi gathering mcm ni, xsabar! ;)

Labels: , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.