Thursday, June 11, 2009
12:25 AM ● S&S Karnival Jom Heboh

Short&Simple - Karnival Jom Heboh
satu lagi benda yg amat menduka citakan aku
karnival ni membukak mata aku
aku jadi sebak tgk mak2 budak yg sanggup berjalan jauh
semata2 nk jumpa artis2, nk merasa masuk tv, nk tgk karnival ni
aku bkn kesiankan mak2 ni, tp anak2 kecik diorang yg jadi mangsa
kesian bdk2 tu, kecik lagi dh dipaksa mak nya berjalan jauh
utk smpai ke tapak karnival

tmpt parking jauh, sooo diorang terpaksa jalan kaki
yg lagi buat aku pelik, 'mak buyung' pn sanggup jalan jauh
apa yg diorang dpt last skali? gempa bumi 6skala ritcher!
nasib baik xada bangunan runtuh ke apa ke, skadar gegar2 je
pelik lg hairan aku dibuatnya tgk situasi ni
kalau yg muda2 tu, mmg aku xpersoalkan lah,
mmg generasi muda skrg sukakn hiburan

tp kalau hiburan melampau, sakit jugak dibuatnya,
berhibur skadar yg berpatutan je lah

aku dgn Hammad dtg lg malam ni, nk tgk konsert je,
eh silaaap, bkn nk tgk konsert

nk tgk Meet Uncle Hussain perform je, lepas tu gerak balik
tp malam ni hebat skit, ada budak2 dr skolah SMAB yg mabuk time konsert tu
gilaaa betul, slumber je, dh laa bdk2 bwh umur, buat perangai kt dlm base NAVY
budak2 tu ramai yg kena penampar tentera dgn abg2 NAVY, tp diorang dh high
kena tampar kuat mana pun xrasa apa lah kn, tp igt lg nk mintak maaf
pelik aku dgn manusia, bermakna aku pelik jugak dgn diri sendiri sbnrnya
berbalik hal konsert, Lan MUH xbest mcm Noh HUJAN mlm smlmnya
walaupn kitorang layan dia menggila, tp dia buat bodoo je kt kitorang

* mak buyung, kaum ibu yg sedang mengandung :)

Labels: ,


xxxxxx

.live life to the fullest.