Thursday, June 11, 2009
12:05 AM ● S&S Konsert Ulang Tahun TV9

Short&Simple - Konsert Ulang Tahun TV9
balik dari WUHUU 2009, malam nya pulak aku dan Hammad
pergi Lumut tgk konsert merepek ni
sempena ulang tahun TV9 yg ke berapa ntah, aku xambik port
kitorang pergi ni pn semata2 nk tgk HUJAN perform je
n sungguh, kitorang tgk HUJAN je, lepas HUJAN habis perform
kitorang pn balik rumah :)
Hazim pn pergi jgk konsert ni, lepas penat satu hari bwk motor pergi Ipoh
aku jumpa Aizad jgk kt sini, Nami dn rakan
tp yg paling xboleh blah, si adik Aizad, Amirul namanya
tiba2 dtg kt aku, tnjuk camera, bangga dpt tngkp gmbr dgn artis
aku dh mcm 'huh? artis? apa tu? boleh makan ke? sedap x?', haha
harap maaf, aku ni mmg pangkah org2 mcm artis ni, ahli politik pn aku pangkah
aku xfaham konsep kalau seseorang tu ada nama, ada harta, ada rupa, ada kuasa
kita perlu besar2kan dia, perlu layan dia '1st class', perlu baik2 dgn dia
duh, last2 kau nnt dh mampus masuk kubur 7kaki dlm jugak doe!
nk kerek sekarang, xada function lah bhai, nk kerek tunggu kau menapak dlm syurga
baru lah aku boleh respect kau, aku sanjung kau
sekian, terima kasih :)
soo, lepas tgk HUJAN perform, kitorang pn balik, dgn badan yg berpeluh2
melompat kt tepi stage, n satu lagi hal yg buat aku bangga malam tu
si Noh sempat lagi ckp trimas kt kitorang sebab dtg n layan melalak dgn dia
psst, aku Raingers berdaftar! hahahaha :D
erm ni je lah kot nk story pasal Konsert Ulang Tahun TV9

Labels: ,


xxxxxx

.live life to the fullest.