Wednesday, June 10, 2009
11:29 PM ● S&S Pertandingan Choir

Short&Simple - Pertandingan Choir
sekolah aku dapat no2, dan kami xberpeluang utk mewakili daerah
aku sangatlah xberpuas hati dgn cara pengurusan team choir sekolah aku
semua nak tunjuk hebat, semua nak jadi leader
yg actual leader pn boleh kasi muka utk orang lain pijak kepala dia
lagu pn xbest, Jalur Gemilang dan Raindrop Keep Falling On My Head?
huh, aku cuma boleh tersenyum sinis je lah
aku sebenarnya dah bercadang nak buat medley
tp diorang xnak dengar idea aku yang bernas ni
kalau lah kitorang nyanyi lagu medley The Beatles/Coldplay
dan lagu medley utk lagu2 patriotik jgk, mesti peluang menang lg cerah
kalau nk diukur ikut paduan suara, memang kitorang kalah teruk
sebab sekolah kitorang xada cikgu muzik, dan semua budak pn xtau muzik tu apa
termasuk aku! suprano tanner auto bass? apa benda tu? boleh dimakan ke?
tp sekarang, cakap sudah xada guna, xberpeluang aku nk berentap dgn CBN
impian sejak azali lagi nk compete dgn bdk2 CBN, mesti gempak kn? haha :D

Labels: , ,


xxxxxx

.live life to the fullest.